Hoe te bereiken?
Met de auto:
Vertrek aan het Kennedy-rondpunt
1. Neem de Verenigde Natieslaan (N318) richting centrum
2. Volg de Verenigde Natieslaan ongeveer 2,2 km rechtdoor
→ U passeert onder andere het parkgebied en een schoolzone.
3. Aan het grote rondpunt (tussen het Leopoldpark en het Maria Hendrikapark):
→ Neem de derde afslag naar links, dit is de Leopold II-laan (N340).
4. Volg de Leopold II-laan helemaal rechtdoor (ongeveer 700 meter).
→ U rijdt eerst langs de Mercator aan uw rechterkant, daarna langs het Leopoldpark aan uw linkerkant en nadert de zee.
5. Net voor het einde van de laan passeert u rechts het Marie-Joséplein.
→ Hotel du Parc ligt aan uw rechterkant: Marie-Joséplein 3, vlakbij het Casino Kursaal, de ondergrondse parking Kursaal 1 en de tramhalte.
Met het openbaar vervoer:
Trein: Vanuit verschillende stations in België rijden er regelmatig treinen richting Oostende.
Tram: Vanaf het station van Oostende neemt u de kusttram richting De Panne. De eerste halte ‘Marie-Joséplein’ stapt u af, het hotel bevindt zich een aantal meter verder op het plein.
Bus: Bij het verlaten van het station komt u uit op het busstation. Neem bus 5 richting Oostende Stene dorp en stap af aan het Marie-Joséplein. Hotel du Parc bevindt zich aan de andere kant van het plein.
Te voet:
Vanaf het station van Oostende wandelt u richting de Sint-Petrus-en-Paulus-Kerk. Volg de Jozef II-straat tot aan de Kapellestraat (de winkelwandelstraat van Oostende), sla rechtsaf en volg de Kapellestraat tot op het Wapenplein met de kiosk. Sla vervolgens linksaf in de Adolf Buylstraat en volg tot aan het Marie-Joséplein. Hotel du Parc bevindt zich net voorbij de tramhalte, aan uw rechterzijde.
Taxi:
Aan het station en het Marie-Joséplein bevinden zich taxistandplaatsen.
Een taxirit van en naar het station duurt ongeveer 5 à 10 minuten en kost gemiddeld €10.
Zijn er parkeerplaatsen ter beschikking?
Het hotel beschikt niet over parkeerplaatsen.
De dichtstbijzijnde parking is de ondergrondse parking Kursaal 1 van het casino, net naast het hotel. De prijs bedraagt €30/24u.
De randparking Maria-Hendrikapark is gratis en bevindt zich op +/-15 minuten wandelen van het hotel.
Meer informatie over parking in Oostende kan u hier vinden.
Is er een laadpaal?
Het hotel beschikt niet over een laadpaal.
Alle informatie over elektrisch opladen in Oostende kan u hier vinden.
Zijn huisdieren toegelaten in het hotel?
Huisdieren zijn niet toegelaten in het hotel.
Hoe laat kan ik in- en uitchecken?
Check-in : vanaf 15 u.
Check-out : voor 11 u.
Een bagage depot is beschikbaar, voor zowel dag van aankomst als dag van vertrek.
Is het ontbijt inbegrepen in de kamerprijs?
Het ontbijt is optioneel.
Indien u geen ontbijt heeft gereserveerd op voorhand is het steeds mogelijk dit aan te vragen aan de receptie.
Glutenvrij brood is verkrijgbaar op aanvraag, gelieve dit te melden aan de receptie tijdens het inchecken.
Prijzen:
0-3 jaar: gratis
4-10 jaar: €10
Vanaf 11 jaar: €19
Om hoe laat kan ik komen ontbijten?
Ontbijten is mogelijk tussen 7u30 en 10u30.
Moet ik reserveren in Café du Parc?
Reserveren is aan te bevelen. Het kan namelijk heel druk zijn. Als je zeker wil zijn van een tafel voor lunch of diner, gelieve tijdig te reserveren.
Reserveren kan via +32 59 79 05 40.
Is er een lift?
Er is een lift aanwezig.
Wat is de kostprijs van een babybed in de kamer?
Een babybed kost €10 per nacht.
Dit is niet mogelijk in het kamertype Tiny cosy room.
Kan ik een reservering maken zonder kredietkaart?
Indien u niet beschikt over een kredietkaart, kan u de reservering via overschrijving betalen.
Betalen per overschrijving kan echter niet bij een online reservering, enkel wanneer u telefonisch of per e-mail reserveert.
De reservering dient minimum 1 week op voorhand gemaakt te worden en het bedrag dient binnen de 48u na reservering overgemaakt te worden op de hotelrekening BE83 2800 5241 6615.
Hoe kan ik een reservatie wijzigen of annuleren?
Gelieve contact op te nemen met de receptie via telefoon of per e-mail.
Er wordt nagezien of uw reservatie op dat moment gewijzigd of geannuleerd kan worden, dit is afhankelijk van de boekingsvoorwaarden die op uw reservering van toepassing zijn.
Alle informatie over de annuleringsvoorwaarden kunt u terugvinden op uw reservatiebevestiging.
Indien u geen rechtstreekse reservering heeft gemaakt, maar via booking.com of een ander kanaal, en u wenst uw reservatie te wijzigen of te annuleren?
Dan moet u contact opnemen met het kanaal waar u de boeking heeft gemaakt. Zij gaan u verder adviseren omtrent de mogelijke stappen.
Hoe kan ik een factuur van mijn verblijf ontvangen?
U kan steeds melden aan de receptie dat u een factuur wenst van uw verblijf. Gelieve ons uw facturatiegegevens mee te delen, dan bezorgen wij u de factuur per e-mail.
Kan ik een cadeaubon aankopen?
Een cadeaubon kan u aan de receptie of per e-mail verkrijgen.
Indien u per e-mail een cadeaubon heeft besteld bezorgen wij u deze digitaal na ontvangst van betaling.
Een cadeaubon kan aangekocht worden voor een bedrag naar keuze. Er kan geen cadeaubon aangekocht worden voor een bepaalde overnachting gezien de prijzen van de kamers steeds verschillen naargelang de periode en bezetting in het hotel.
Een cadeaubon is 1 jaar geldig na uitgiftedatum.
Hoe reserveer ik met een cadeaubon?
Indien u beschikt over een cadeaubon, neem dan rechtstreeks contact met de receptie van het hotel. Uw bon kan enkel bij een rechtstreekse reservatie gebruikt worden.
Het is niet mogelijk om een cadeaubon te gebruiken voor reservaties via booking.com, Expedia of andere online travel agents.
Kan ik een cadeaubon kopen voor Café du Parc?
Een cadeaubon voor Café du Parc kan u ter plaatse aankopen of aanvragen via email.
Is er een fietsenberging aanwezig?
Er is geen fietsenberging of fietsenstalling aanwezig.
Fietsen kunnen worden geplaatst in de fietsenstalling tegenover het hotel.
Fietsen zijn niet toegelaten in het hotel of op de kamer.